tiistai 22. lokakuuta 2013

Kunnianosoitus rintasyöpätutkimusta kohtaan!

Jouduin ihan miettimään, mikä on se tapa jolla tämän postauksen aloitan.  Aloitan sydämen asialla ja haluan ihan alkuun lähettää sydämen ja paljon terveisiä kaverilleni, joka on juuri aloittanut kamppailemisen rintasyöpää vastaan. Vaikka en fyysisesti olekaan siellä missä hän on, olen henkisesti jollain tapaa läsnä. *sydän*
Pinkki ja vaaleanpunainen, vaaleanpunainen ja pinkki. Ne on ne "tyttöjen värit" ja aika moni meistä aikuistytöistäkin allekirjoittavat roosan nimeen. Eikös?! Minä olen täällä blogissani hehkuttanut ennenkin, kun olen roosanauha-tuotteita ostanut, tai muita ihania vaaleanpunaisia asioita kotiin. Joka muuten jossain määrin on myös "vaaleanpunainen" ulkoapäinkin. ;)
Dermosil on tuonut markkinoille oman roosanauhatuotteen, joka on äärimmäisen kaunis käsisaippua. Tätä tyylikästä käsisaippuaa saa ostettua roosan lisäksi kirkkaana, sinisenä ja vihreänä ja ne sisältävät ihoa kosteuttavaa glyseriiniä, eli sopivat toistuvaan pesuun. Syys-lokakuussa jokaisesta pinkistä ostetusta käsisappuasta lahjoitetaan 50 senttiä Syöpäsäätiön Roosanauha-kamppanjaan. Eli vielä ennätätte osallistua tähän tilaamalla www.dermoshop.fi sivustolta tätä ihanaa, kukkaistuoksuista, hoitavaa saippuaa, jonka taustalla on syvempikin, tärkeä ajatus..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!