keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Tyytyväisenä tyrniin!

 
Ilokseni olen päässyt blogiyhteistyöhön Dermosilin kanssa. Onko tämä tuttu teille ennestään? Jos ei ole, niin suosittelen klikkaamaan linkkiäni ja kurkistamaan sivustolle. Dermosil on minulle jo ennestään ihan tuttu juttu, joten voin kertoa tuotteiden olevan laadukkaita ja hyviä käytössä. Myös hintalaatusuhde on näissä todella kohdallaan! Dermosil tuotteita voit tilata Dermoshop.fi -sivustolta
 
Sain testattavakseni kaksi laatikollista ihania tuotteita, joista ensisilmäykseltä ajatus oli: Ompa kauniita tuotepakkauksia! Ihanasti voi jättää kylppäriin esille, ei haittaa yhtään kun silmä noissa lepää. Nyt ollaan muutamia päiviä ennätetty jo testailemaan Dermosil Berry Therapy -tuotesarjaa joista meillä on nyt ollut ihana käsivoide, kuorivasuihkugeeli, suihkuvoide sekä tyrnikäsisaippua. Ensituntuma näihin on ollut pelkästään positiivinen ja tuoksu on ollut aivan mahtava.  Erityismaininta tuosta suihkuvoiteesta näin ilmojen kylmetessä minun ihoni alkaa kuivahtamaan pinnasta, tämä suihkuvoide on tuntunut tuovan kivan tuntuman iholle, kimmoisuuden. (Käsivoide on nyt mieheni rutikuivien käsien kokeilussa ja voin kertoa myöhemmin lisää, millaiset tulokset niiden hoidossa saavutetaan!)

Kuvissa tuotteet sijoiteltuna meidän yläkerran kylppäriin. Ihana väripilkku, juuri sitä tuonne huoneeseen kaivattiinkin!  Jatkoa seuraa Dermosil -postauksiin.. !

1 kommentti:

  1. Dermosililla oli monta hyvää juttua mut paketit niin muuttunu etten tiiä onko mikää mistään kotosin. Ennen sain jotain näytteitä nii niistä sai testattua. Moni käsirasvakaan ei oo mulle hyvä, jää kauhee talma käsiin. Erioilia oon sit käytelly. Jonna

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!