keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Zombieäidin pelastus

Nyt kun eletään tätä vuoden pimeintä aikaa, ollaan kalpeita kun zombit ja aika moni tuntuu väsymystään valittelevan, niin ajattelin kertoa oman pirteän olemukseni salaisuuksia. ;)

Ensinäänkin olen aina ollut kova hymyilemään ja tiedostan, että sillä on aika paljon vaikutusta moneenkin asiaan. Se miten minut nähdään ja koetaan ja se millaisen tunnelman voin hymyllä antaa toiselle osapuolelle.

Toinen vinkki lienee se, että en koskaan (tai no ehkä kaksi kertaa vuodessa) oikeastaan näyttäydy täysin naturellina. Aina on oltava tietyt jutut laiteltuna, se vaikuttaa selvästi korvien väliin itsellä, kun ei naama ole ihan niin hurjan näköinen kuin aamulla herättyään on. Niin monet vuodet olen kevyen pävämeikin tehnyt, että tuntuu kuin ei olisi silmät edes auki ilman sitä.

Dermosilin kanssa tekemäni yhteistyön myötä olen saanut kokeilla heidän tuotteitaan. Voin paljastaa vielä omasta meikkipussista sen, että minulla on yksi markettituote hyväksi havaittuna siellä ja muut onkin kosmetiikkaliikkeen, melko kalliin merkin tuotteita. Lisäksi minulla on joitan ammattilaismeikkejä, jotka on lähinnä juhlatarkoitukseen. Dermosilin meikkeihin olen alkuun suhtautunut pienellä varauksella, mutta saanut positiivisesti yllättyä.

Meikin alla minulla on ollut kauneushoitolatuote 24h vaikutuksella, nyt olen saanut testailla Dermosilin meikin pohjustusvoidetta, joka muuten on aika vinhan tuntuinen kiva, tasottava tuote. Tuntuma tuossa tuotteessa on hauskan pehmeän vaahtoisan ylellinen. Luulenpa, että tästä tulee meikkipussiini pysyvämpi osapuoli.

Valokynää olen käyttänyt nyt ehkä vuoden ajan. Olen tykännyt siitä. Sillä saa ihon värivirheitä piiloon ja mustat silmän aluset. Lisäksi yksittäiset finnipaukut saa hyvin myös piiloteltua, niitä kun nyt hormoonivaihtelujen vuoksi aina välillä tulee. Valokynäni on ollut aiemmin kalliin merkin tuote, nyt olen saanut kokeilla tuota dermosilin kohtuullisemman hintaluokan valokynää ja voin todeta sen olevan erittäin hyvä! TOIMII.  Dermosilin valokynä on mielestäni myös laadukkaan tuntuisessa pakkauksessa.

Ihoni on todella vaalea, maitoihoksi ovat ulkomailla sanoneet. Olen yleensä melkoisen kalpea ja tietysti tummat hiukset ja silmät sitä korostaa. Aurinkopuuteria olen käyttänyt yleensä vasta keväällä,  pienissä määrin. Nyt olen tämän syksyn testannut tätä Dermosilin aurikopuuteria ja on se kivasti antanut eloa kasvoille. Itseasiassa olen saanut kuulla tämän syksyn aikana useita kertoja positiivisia kommentteja siitä, kuinka hyvin jaksavalta ja voivalta näytän!

Viimeinen vinkki tämän pimeyden selättämiseen on kuvassakin näkyvä hedelmä. Syö hedelmiä joka päivä, monipuolisesti. Tottakai vitamiinit on kauhean tärkeä osa hyvinvointia ja herkullisiakin ne hedelmät on. Minulla on purkkivitamiinit raskaus/imetysajalle erikseen, mutta valitettavan usein ne unohtuu sinne purkin pohjalle.

Tästä linkistä suoraan Dermoshopin meikkeihin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!