torstai 30. tammikuuta 2014

Aina mulla käy näin..

Että hatkahdan. Näiden kuvien perusteella Me&I vaatteet ei aina pääse ihan oikeuksiinsa, mutta kutsuilla..En malta pitää näppejäni erossa tai olla tilaamatta. ;) Joka kerta, kaikista mallistoista tulee tilattua aika paljon.

Nämä kuvissa olevat jutskat koin sellaisina harkinnassa olevina juttuina. Vaaleanroosat Chinos-housut ihan minulle itselleni olisi aikas herkulliset..
 Armelias ja ehkä imetystä ajatellen anteliaskin kaula-aukko tässä topissa on aika kiva.. Ja tämä on juuri sellainen vaatekappale jota voi käyttää melkein minkä tahansa yläosana.
 "Vinksinvonksin" hame, aika kiva. Kuvan mallilla on aika lyhyt tämä hame, epäilenpä että tällaiselle alle 160 senttiselle tämä on iha mukava, polvipituinen tai hieman alle.. Väri on monikäyttöinen.
 Minun suosikkipaita neljälle pienimmälle pojalle on tuo reippaan viheä avaruuspaita..
 ..kun taas pojat itse innostuivat näistä pikkubusseista keltaisessa paidassa..
..nähtäväksi jää mitä kutsuilta tulee tilattua, olen antanut lasten itse valita omat juttunsa. ;)

Nyt vaan omia kutsuja odottelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!