maanantai 27. tammikuuta 2014

Yksi inhokeistani kautta aikojen!

 Elämäni ajan olen inhonnut keltaista väriä. Ainoastaan "postimiehen" keltainen on ollut minulla semmoinen siedettävä ja olen siitä oppinut pitämään, ehkä sitä kautta että värisokean poikani lempiväri on tuo keltainen. (Ja muut reippaat värit!) Nyt lähti kuitenkin kaupasta, sanoisinko että puolivahingossa mukaan vaaleankeltaset tulppaanit. Kauniitahan nämä ovat. Antavat heleyttä ja vähän pastellisävyä tänne harmaa-valkoiseen kotiin. Itseasiassa kivaa vaihtelua valkoisten tai vaaleanpunaisten tulppaanien sijaan.
 Tulppaanit on kyllä ihania. Ja kestäviä. Parisen viikkoa voi nauttia tulppaaneista hyvinkin, ennen kun pitää taas ostaa uudet. ;)

Olen saanut kevättä rintaan niin paljon, että olen tyhjennellyt yli 2 vuotta sitten pakkaamiani muuttolaatikoita, myynyt kaikkea turhaa ja ylimääräistä pois ja saanut aika kivasti tyhjää kaappitilaa ja turhaa roinaa eteenpäin viimeisen viikon ajan. IHANAA! Keväällä tulee jostain sitä energiaa ja se on pakko jotenkin käyttää sitten.
Minulle tämä kevät erityinen ja jännittäväkin. Olen hakenut Tampereelle ja Jyväskylään kouluihin ja jännityksellä odottelen yhteishakua ja sen tuloksia muutenkin.

MUKAVAA VIIKON ALKUA KAIKILLE! Toivotaan, että aurinkoisia päiviä olisi aina vaan lisää ja kaikki ihmiset saisivat hurjasti energiaa siitä. 

1 kommentti:

  1. Samis. Keltainen ja erityisesti oranssi ei oikein mene. Nyt yritän vaihtelua ;)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!