keskiviikko 20. elokuuta 2014

Vastustamaton farkkukuosi

 Ei-koskaan-sinistä on ollut aina minun "mottoni" sisustamisessa, lastenvaatteissa, vähän kaikessa. Nyt minä tunnustan: Meillä alkaa pikkuhiljaa olla sinistä vähän joka puolella ja olen jo Alvinin synnyttyä tummansiniseen laajentanut lastenvaatteiden saralla. Finlaysonin farkkukuosin nähtyäni olin myyty.
 -Joten sisustus sai uudet tuulet farkun sinisen myötä. En vaan voinut vastustaa sitä!
Ihana. Kaunis, rauhallisen sininen. -Joko tästä opimme? Älä sano koskaan: ei koskaan.. ;)

1 kommentti:

  1. Minäkin olen sanonut ettei sinistä koskaan..jotenkin kun selaan pinterestin maailmaa on sielläkin paljon kaunista sinistä..sininen on kyllä kaunis väri kaikkineensa tummuus ja vaaleus asteineen ja kun romantikko olen niin siniset ruusukuosit on kauniita sekä toile de joy..kankaat sinisenä..olen ehkä saamassa siniset todella kauniit sohvat olkkariin eli sitä just ettei koskaan pitäisi sanoa ei koskaan, itsekkin olen monesti blogissani sen sanonut ei ainakaan sinistä..mutta kun alkaa luomaan sinisiä ajatuksia ympärilleen ei se ole mikään ehdoton ei..
    kauniita pyyhkeitä..ihanan muhkean näköisiä ja hmm farkku tyynykään ei enää tunnu niin pahalta ajatukselta kun se tuntui muutama aika sitten :)
    Mukavaa keskiviikkoa sinulle :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!