perjantai 15. toukokuuta 2015

Aarteet pilkistelee

 Minun aarteeni ovat nousseet talviuniltaan, raparperin alku on pieni, mutta siinä se kuitenkin on. Hyvin talvehtineena ja toivottavasti kasvaakin reippaasti. Raparperista saa loihdittua ihania herkkujuttuja.
 Patjarikko on nupuillaan. Puutarhakaupoissa olen nähnyt jo kovasti kukkivia ja niin kovin kaipaan omia vaaleanpunaisia pieniä kukkasia.
 Akileijat ovat ottaneet pisaroita kyytiinsä. Olen kuullut, että nämä voivat joskus vaihtaa väriä vuosien varrella. Jännityksellä odotan, vieläkö minulla on kauniit pinkit vai onko väri muuttunut.
 Myös maksaruohot on heränneet, itseasiassa nämä olivat ekoja kasveja jotka heräilivät tänä keväänä
 Maksaruohot ovat aika helppoja ja vaatimattomia, ennen olivat minun inhokkejani, nyt ovat päässeet jo sen verran suosiooni, että niitä syksyllä istuttelin.
Sitten vielä orvokkirivistöön pieni kurkkaus.

Mukavaa päivää teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!