torstai 7. toukokuuta 2015

Sikin sokin vai majesteetillisessa järjestyksessä?

 Näin?
Vai näin?

Minä, jonka to do -listan viimeisimpien asioiden joukossa on ollut kukkapenkit, olenkin alkanut vähän haaveilla ikiomasta kukkapenkistä. Edes yhden jos saisin tänä kesänä tehtyä, olisin onnellinen. 

Joku sellainen kaipaus kauniiseen  omassa pihassa on alkanut heräämään. Tähän asti olen kokenut, että meillä on lähinnä "istutuksia" ei sellaista oikeaa ja aitoa kukkapenkkiä. 

Pinterestiä olen taas selaillut ja haaveillut. Minä, äärimmäisyyksien nainen mietin sekametelisopan ja tiptop-kukkapenkin väliltä. Joko ylemmän kuvan mukainen "kaikkea ihanaa ja runsaasti" tai alemman kuvan suorastaan jämptisti omissa ryhmissään oleva kasvusto. 

Onneksi ei tarvitse päättää. Mutta haaveilla voi. 
Aika näyttää, miltä minun kukkapenkkini tulee joskus näyttämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!