keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Keittiöön liittyen minua kiinnosti

 Habitaressa oli erikseen keittiövalmistajien ständit, ja ne olivat oikein kauniit. Kuitenkin minun mieleeni ruokailemiseen ja keittiöasioihin liittyen jäi tämä tanskalaisten suunnittelijoiden suunnittelema kokonaisuus. Jotain 50-luvun henkisyyttä ja tuttuja muotoja Iittalaankin viitaten oli näissä kauniissa astioissa. Tanska lienee minulle henkilökohtaisesti se maa, jonne unelmieni sisustusmatkan haluaisin tehdäkin; Siellä tyylisuunta on sellainen mistä minä olen aina pitänyt.
 Yksi osasto messukeskuksella oli selvästi pyhitetty shoppailulle. Siellä osastolla oli myynnissä muunmuassa nämä hauskat maustesirottimet. Nuo kettu-aiheiset olivat oikein somat, joskaan ei ehkä ihan meidän kodin tyyliset. =)
S.O.U.L -merkiltä rouheaa, maalaisromanttiseen suuntaankin istuvaa jykevyyttä. Vähän jo sellaista meidän kodin henkeenkin sopivaa tyyliä. Ihana värimaailma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!