sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Palataanpa vielä juhlapyhiin hetkeksi

 Minulta tuli joku kyselemään kerran, milloin taas esittelisin blogissa niitä nättejä kattauksiani.. Olen kyllä kattaillut aina jos on aihetta ollut erityisesti laittaa, mutta kuvia en jostain syystä ole blogiin asti saanut laitettua. Nyt ajattelin kuitenkin vähän esitellä lemppari-joulunajan-astioitani..
 Minähän olen ihan astiahamsteri ja olen joutunut tuota hamstraustani hieman rajaamaankin. Creengaten kuppivalikoima on nyt täysi, niitä ei enää yhtään meille, mutta RM:ää, sitä vielä vähän voisi tullakin. Mielestäni nämä Riviera Maisonin valkoiset ihanuudet sopivat niin hyvin myös ihan perus Iittalan Teeman kanssa yhteen, että miksipäs ei niitä sitten voisi yhdistellä.
Nämä tähtitassilla olevat jouluiset kupit olivat muistaakseni viime tai toissa vuodelta, harmillista etten ehtinyt haalia niitä kuin 6 kpl itselleni. Olisin halunnut täyden tusinan. Näiden lisäksi minulla on sydän-tassilla olevia tee-kuppeja, jotka siis ovat aivan samanlaiset kuin nämä muuten, mutta teksti on eri.

Ensi kesänä meidän perheellä on tulossa isoja juhlia pitkin kesää. Ensin on minun valmistujaisjuhlat mitä luultavammin touko-kesäkuussa, pojalla on juhannuksena rippijuhlat ja sitten mieheni täyttää pyöreitä vuosia, lisäksi meillä on kesällä yhdet 10v juhlat ja 7v pirskeet tulossa. (olikohan vielä muuta?). Minulla on vähän astiakriisi, pitäisi alkaa jo nyt miettiä, joutuuko keräämään perus-teemakahvikipposia kaikille vieraille, vai vieläkö mennään vähän hassuilla eriparikupeilla ja vaaleanpunaisilla Arabian isoilla kupeilla, joita minulla on kyllä aika paljon..

Onneksi kesään on vielä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!